網頁

2012年9月13日 星期四

SK-II 神仙水初體驗

 

從小到大都覺得SK-II 是我媽媽年紀才用的護膚品,
但隨著我長大,我皮膚質素明顯下降....

神仙水的廣告確實無處不在,
身邊試過的朋友都說很好用,
不外乎緊緻、去油、去印、美白等等 ...

然後早前又看到
SK-II 的優惠,
只要是20-30歲買任何神仙水就可做會員,
生日月份可額外獲得75ml神仙水一枝



所以,我終於忍不住買了一 Set 神仙水體驗套裝,試試神仙水的威力,
看看是否14日就能全面提昇5大美肌範疇!!! 彈性彈性!!



暫時未用到14日,不過皮膚好像好了點,
鼻的甩皮情況也好轉了...

希望皮膚能大大改善呀!!!!

4 則留言:

  1. YOHO~一齊彈性彈性~~

    回覆刪除
  2. KEEP 住用LA...我已經用左差唔多一個月...皮膚真係有改善到架....
    加油呀

    回覆刪除
  3. 卡卡..我都好LIKE 個句 " 彈性彈性, 彈性彈性"

    回覆刪除
  4. 我依家都好努力護膚啦,一齊加油!

    回覆刪除